SELAMAT DATANG KE BLOG CETUSAN RASA ZECK AS

BAJET KAKITANGAN AWAM 2010

BAJET KAKITANGAN AWAM 2010

APA ORANG LAIN KATA TENTANG PEREMPUAN...

on Ahad, Jun 15, 2008

KATA ORANG TENTANG.....
PEREMPUAN LAWA & PEREMPUAN TAK LAWA...

Kalau perempuan lawa pendiam
Lelaki akan cakap:: woow, ciri-ciri isteri idaman…
Kalau perempuan tak lawa pendiam
Lelaki akan cakap: eh tak reti komunikasi betul…

Kalau perempuan lawa berbuat jahat
Lelaki akan kata: mesti ada krisis dalaman nih...kesian kan..
Kalau perempuan tak lawa berbuat jahat
Lelaki akan cakap: dah la tak lawa, perangai pulak hodoh…yee menyampah..

Kalau perempuan lawa menolong Lelaki yg diganggu
Lelaki akan cakap: heroin sejati…!
Kalau perempuan tak lawa menolong Lelaki yang diganggu
Lelaki akan kata: taktik nak ngorat le tu…awwwuu..

Kalau perempuan lawa dapat Lelaki hensem
Lelaki akan kata: ok gak la….
Kalau perempuan tak lawa dapat Lelaki hensem
Lelaki akan kata: kesian..mesti kena bomoh lelaki tuh!

Kalau perempuan lawa ditinggal kekasih
Lelaki akan kata: buta kayu betul Si Mamat tu….
Kalau perempuan tak lawa ditinggal kekasih
Lelaki akan kata:…patut pun kena reject…he..he

Kalau perempuan lawa bawa BMW
Lelaki akan cakap: ntah dato’ mana bela dia nih….
Kalau perempuan tak lawa bawa BMW
Lelaki akan cakap: mesti anak org kaya nih…..

Kalau perempuan lawa tak mau bergambar
Lelaki akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
Kalau perempuan tak lawa tak mau bergambar
Lelaki akan kata: sedar pun diri…

Kalau perempuan lawa menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan cakap: caring sungguh….nii dengki aku....
Kalau perempuan tak lawa menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan cakap: nak tunjuk caring le tu….

Kalau perempuan lawa bersedih hati
Lelaki akan cakap: dont worryi will make u happy forever
Kalau perempuan tak lawa bersedih hati
Lelaki akan kata: sikit2 nak nangis!! mengada2…

Kalau perempuan lawa masak
Lelaki akan kata: dah la lawa, pandai masak pulak tu…
Kalau perempuan tak lawa masak
Lelaki akan cakap: ntah sedap ke tak???? tengok macam kurang garam jeee....

Kalau perempuan lawa main2 miss call
Lelaki akan kata: takpe…
Kalau perempuan tak lawa main2 miss call
Lelaki akan cakap: ko ni takde keja lain ke… sibuk ni tau..

.PATUT KE MACAM TU......LU PIKIR LAH SENDIRI.........zas